وبلاگ اخرین پست ها با 3 ستون

دکتر وحید احدنژاد

مصاحبه با دکتر وحید احدنژاد عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور ( دریافت رزومه دکتر احدنژاد ) خودتون معرفی کنید و بفرمایید در چه زمینه ای تحصیل کردین؟ بنام خدا اینجانب وحید احدنژاد هستم دانشیار رشته زمین شناسی گرایش بلورشناسی…

بازاریابی میکرو

از گذشته همیشه گفته شده است که وقت طلاست و در هر کاری قدر لحظات و زمان را باید دانست تا بتوان یک برنامه ریزی دقیق برای رسیدن به هدف انجام داد. کسب و کار هم از این قاعده جدا…

تاثیر عوامل اجتماعی در بازاریابی

امروزه محیط بازاریابی تحت تاثیر روندهای اجتماعی مهمی قرار گرفته است و این روند ها باعث به وجود آمدن رفتارهای مصرفی، فرصت‌ها و چالش‌های جدیدی در بازاریابی شده‌اند. در این مقاله چندین مورد از عوامل مهم اجتماعی تاثیر شگرفی دارد…

پرسونا

شما بعنوان یک مدیر کسب و کار همیشه نباید در این اندیشه باشید که مشتریان شما مانند شما فکر می‌کنند و این یک فکر مخرب برای کسب و کار شما خواهد بود شما به عنوان مدیر باید از دغدغه‌های مخاطبین…

مرکز گوهر شناسی دانشگاه پیام نور

با توجه به رشد روزافزون نقش صنعت طلا و جواهرات و گوهرسنگ‌ها در اقتصاد جهانی و گردش مالی رسمی بیش از 400 میلیارد دلار و غیررسمی 600 میلیارد دلاری آن از یک سمت و گسترش دانش گوهرشناسی و فناوری‌های مرتبط…

بازاریابی اینستاگرام

در حال حاضر اینستاگرام یکی از پر اهمیت ترین اپلیکیشن های پر طرفدار و پر بازدید در جهان می‌باشد و کارهای مختلفی می‌توان روی این آپ پربازدید و محبوب انجام داد و با ظهور کرونا بیش از پیش مورد توجه…

بازاریابی چریکی

یکی دیگر از استراتژی‌های تبلیغاتی بازاریابی می‌توان به بازاریابی چریکی (پارتیزانی) و یا (guerilla marketing) اشاره نمود، که بر تکنیک های کم هزینه بازاریابی متمرکز می شود و باعث حداکثر نتیجه می گردد. در این مقاله سعی داریم با بازاریابی…

بازاریاب به چه کسی گفته می شود و چه وظایفی بر عهده دارد؟

عموم مردم فكر می كنند كه بازاریاب كسی است كه به سراغ مغازه داران و صاحبان فروشگاه های مختلف می رود و سعی می كند محصولی به آنها بفروشد. این تفكر كاملا اشتباه است. شرح شغل و وظایف بازاریاب در…

آشنایی با مفهوم ATL و BTL و TTL در تبلیغات و بازاریابی

در زمینه های تبلیغات و بازاریابی سه نکته و فعالیت قابل توجه و مهم وجود دارد که بیشتر بازاریابان وفعالین این حوزه از آن استفاده کنند. از جمله این مفاهیم‌ها را با عناوین بالاخطی (ATL)، پایین خطی (BTL) و میان‌خطی(TTL) می…

بازاریابی جنجالی

در دنیای تبلیغات و بازاریابی امروز تکنیک های مختلفی برای افزایش فروش و جذب مشتری وجود دارد. یکی از این بازاریابی ها و راههای جذب مشتری می توان به بازاریابی جنجالی اشاره نمود که خیلی مهم و حائز اهمیت است،…

کلاس خیاطی

      برگزاری دوره خیاطی (نازکدوزی) در دانشگاه پیام نور مرکز قرچک توسط دفتر کار آفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه پیام نور مرکز قرچک مربی : سرکار خانم احسان دوست  

بازاریابی مستقیم

بازاریابی مستقیم، یکی از بازاریابی های با اهمیت و کم هزینه است که به راحتی می‌توان با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنیم و با معرفی محصولات خود، آن‌ها را از مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل تغییر دهیم. نکته قابل توجه…

بازاریابی قطره‌ای

یکی از تکنیک‌ها و روش‌های مهم بازاریابی را می‌توان بازاریابی قطره‌ای نام برد.  ابزاری بسیار قوی برای فروش بیشتر محصولات و خدمات، در اختیار شما و برندتان قرار می‌دهد و باعث جذب مشتریان و مخاطبین بیشتر بسوی کسب و کار…

فروش در کسب‌ و کار

تحقیقات بازار اولین و مهم ترین نقش را ایفا می‌کند. هر فعالیتی در کسب‌ و کار بدون اطلاعات کافی از بازار نتیجه مطلوبی به همراه ندارد. حتی اگر به نتیجه مورد نظر هم دست پیدا کنید، کوتاه مدت خواهد بود. حال؛…

بازاریابی B2B

هدف نهایی بازاریابی B2B، فروش محصول و ارائه صحیح خدمات به‌مصرف کننده نیست، و برای رساندن محصول یا خدمات به مشتری نهایی، نیاز به این دارد که بین چند واسطه خرید و فروش صورت گیرد؛ یکی از اهداف این بازاریابی…

آشنایی با قیف فروش

آشنایی با قیف فروش قیف فروش به مراحلی از فروش می گویند که مشتریان بالقوه را تبدیل به مشتریان بالفعل می نمایید و مشتریان سازمان ها را ترغیب به خرید محصولات سازمان ها می نماید. برای انجام موفق هر کاری…

نخستین کنفرانس ملی “تحول گرایی در مدیریت”

نخستین کنفرانس ملی “تحول گرایی در مدیریت” با مجوز و نمایه ISC در  دانشگاه پیام نور شیراز، استان فارس برگزار می گردد. اساتید، محققان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی وعلاقمندان می توانند از طریق لینک  https://manconf.ir/fa اقدام به ثبت نام نمایند. شماره…

دومین کنفرانس ملی آینده نگری در روانشناسی و علوم تربیتی

دومین کنفرانس ملی آینده نگری در روانشناسی و علوم تربیتی با مجوز و نمایه ISC در  دانشگاه پیام نور شیراز، استان فارس برگزار می گردد. اساتید، محققان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی وعلاقمندان می توانند از طریق لینک  http://femconf.ir/fa اقدام به ثبت…

چهارمین همایش ملی زیست شناسی

چهارمین همایش ملی زیست شناسی با مجوز و نمایه ISC در  دانشگاه پیام نور استهبان، استان فارس برگزار می گردد. اساتید، محققان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی وعلاقمندان می توانند از طریق لینک  http://bioconf.ir/fa اقدام به ثبت نام نمایند. شماره تلفن…
فهرست