مصاحبه با دکتر وحید احدنژاد عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور ( دریافت رزومه دکتر احدنژاد ) خودتون معرفی کنید و بفرمایید در چه زمینه ای تحصیل کردین؟ بنام خدا اینجانب وحید احدنژاد هستم دانشیار رشته زمین شناسی گرایش بلورشناسی…
از گذشته همیشه گفته شده است که وقت طلاست و در هر کاری قدر لحظات و زمان را باید دانست تا بتوان یک برنامه ریزی دقیق برای رسیدن به هدف انجام داد. کسب و کار هم از این قاعده جدا…
امروزه محیط بازاریابی تحت تاثیر روندهای اجتماعی مهمی قرار گرفته است و این روند ها باعث به وجود آمدن رفتارهای مصرفی، فرصتها و چالشهای جدیدی در بازاریابی شدهاند. در این مقاله چندین مورد از عوامل مهم اجتماعی تاثیر شگرفی دارد…
شما بعنوان یک مدیر کسب و کار همیشه نباید در این اندیشه باشید که مشتریان شما مانند شما فکر میکنند و این یک فکر مخرب برای کسب و کار شما خواهد بود شما به عنوان مدیر باید از دغدغههای مخاطبین…
با توجه به رشد روزافزون نقش صنعت طلا و جواهرات و گوهرسنگها در اقتصاد جهانی و گردش مالی رسمی بیش از 400 میلیارد دلار و غیررسمی 600 میلیارد دلاری آن از یک سمت و گسترش دانش گوهرشناسی و فناوریهای مرتبط…
در حال حاضر اینستاگرام یکی از پر اهمیت ترین اپلیکیشن های پر طرفدار و پر بازدید در جهان میباشد و کارهای مختلفی میتوان روی این آپ پربازدید و محبوب انجام داد و با ظهور کرونا بیش از پیش مورد توجه…
یکی دیگر از استراتژیهای تبلیغاتی بازاریابی میتوان به بازاریابی چریکی (پارتیزانی) و یا (guerilla marketing) اشاره نمود، که بر تکنیک های کم هزینه بازاریابی متمرکز می شود و باعث حداکثر نتیجه می گردد. در این مقاله سعی داریم با بازاریابی…
عموم مردم فكر می كنند كه بازاریاب كسی است كه به سراغ مغازه داران و صاحبان فروشگاه های مختلف می رود و سعی می كند محصولی به آنها بفروشد. این تفكر كاملا اشتباه است. شرح شغل و وظایف بازاریاب در…
در زمینه های تبلیغات و بازاریابی سه نکته و فعالیت قابل توجه و مهم وجود دارد که بیشتر بازاریابان وفعالین این حوزه از آن استفاده کنند. از جمله این مفاهیمها را با عناوین بالاخطی (ATL)، پایین خطی (BTL) و میانخطی(TTL) می…
در دنیای تبلیغات و بازاریابی امروز تکنیک های مختلفی برای افزایش فروش و جذب مشتری وجود دارد. یکی از این بازاریابی ها و راههای جذب مشتری می توان به بازاریابی جنجالی اشاره نمود که خیلی مهم و حائز اهمیت است،…
همایش آشنایی با اصول بازاریابی و فروش همایش فوق به همت مرکز کارافرینی و ارتباط با صنعت داشگاه پیام نور برگزار گردید و در آن با اصول بازاریابی و فروش در کسب و کارهای مختلف بیان گردید . زمان :…
برگزاری دوره خیاطی (نازکدوزی) در دانشگاه پیام نور مرکز قرچک توسط دفتر کار آفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه پیام نور مرکز قرچک مربی : سرکار خانم احسان دوست
بازاریابی مستقیم، یکی از بازاریابی های با اهمیت و کم هزینه است که به راحتی میتوان با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنیم و با معرفی محصولات خود، آنها را از مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل تغییر دهیم. نکته قابل توجه…
یکی از تکنیکها و روشهای مهم بازاریابی را میتوان بازاریابی قطرهای نام برد. ابزاری بسیار قوی برای فروش بیشتر محصولات و خدمات، در اختیار شما و برندتان قرار میدهد و باعث جذب مشتریان و مخاطبین بیشتر بسوی کسب و کار…
تحقیقات بازار اولین و مهم ترین نقش را ایفا میکند. هر فعالیتی در کسب و کار بدون اطلاعات کافی از بازار نتیجه مطلوبی به همراه ندارد. حتی اگر به نتیجه مورد نظر هم دست پیدا کنید، کوتاه مدت خواهد بود. حال؛…
هدف نهایی بازاریابی B2B، فروش محصول و ارائه صحیح خدمات بهمصرف کننده نیست، و برای رساندن محصول یا خدمات به مشتری نهایی، نیاز به این دارد که بین چند واسطه خرید و فروش صورت گیرد؛ یکی از اهداف این بازاریابی…
آشنایی با قیف فروش قیف فروش به مراحلی از فروش می گویند که مشتریان بالقوه را تبدیل به مشتریان بالفعل می نمایید و مشتریان سازمان ها را ترغیب به خرید محصولات سازمان ها می نماید. برای انجام موفق هر کاری…
نخستین کنفرانس ملی “تحول گرایی در مدیریت” با مجوز و نمایه ISC در دانشگاه پیام نور شیراز، استان فارس برگزار می گردد. اساتید، محققان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی وعلاقمندان می توانند از طریق لینک https://manconf.ir/fa اقدام به ثبت نام نمایند. شماره…