وبلاگ اخرین پست ها با 3 ستون

جلسه ریاست دانشگاه پیام نور مرکز ورامین با مدیرعامل شرکت آرمان تراز ثامن و مدیرعامل موسسه اورنگ نقشینه

در این جلسه که با حضور ریاست دانشگاه پیام نور مرکز ورامین جناب دکتر یزدانی ،معاونت دانشگاه پیام نور مرکز ورامین جناب مهندس سعیدی،مدیر آموزش های آزاد دانشگاه پیام نور مرکز ورامین جناب مهندس رحمانی شمس،مدیر عامل شرکت آرمان تراز…

امضای تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه پیام نور استان تهران و شرکت آرمان تراز ثامن

امضای تفاهم نامه همکاری فی مابین دانشگاه پیام نور استان تهران و شرکت آرمان تراز ثامن جهت برگزاری دوره های آموزشی و مهارتی مختلف در دانشگاه پیام نور مرکز قرچک_ورامین

🔶 مراسم تکریم و معارفه ریاست دانشگاه پیام نور مرکز قرچک-ورامین برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز قرچک-ورامین، مراسم تکریم دکتر مراد راهداری و معارفه دکتر حمید یزدانی بعنوان ریاست جدید دانشگاه پیام نور مرکز قرچک-ورامین با حضور دکتر محمدرضاخانی؛ معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان تهران، حجت الاسلام…

عضویت مجموعه آزمایشگاه‌های دانشگاه پیام نور مرکز قرچک-ورامین در شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی ریاست جمهوری

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز قرچک – ورامین، مجموعه آزمایشگاه های دانشگاه پیام نور این مرکز با پیگیری و تلاش های صورت گرفته از طرف دکتر راهداری؛ ریاست دانشگاه و مدیر آزمایشگاههای مرکز، به عضویت شبکه آزمایشگاهی…

جشنواره کارآفرینی

جشنواره کارآفرینی به مناسبت هفته پژوهش به همت دفتر کارافرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه پیام نور مرکز ورامین قرچک برگزار می گردد

دکتر وحید احدنژاد

مصاحبه با دکتر وحید احدنژاد عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور ( دریافت رزومه دکتر احدنژاد ) خودتون معرفی کنید و بفرمایید در چه زمینه ای تحصیل کردین؟ بنام خدا اینجانب وحید احدنژاد هستم دانشیار رشته زمین شناسی گرایش بلورشناسی…

بازاریابی میکرو

از گذشته همیشه گفته شده است که وقت طلاست و در هر کاری قدر لحظات و زمان را باید دانست تا بتوان یک برنامه ریزی دقیق برای رسیدن به هدف انجام داد. کسب و کار هم از این قاعده جدا…

تاثیر عوامل اجتماعی در بازاریابی

امروزه محیط بازاریابی تحت تاثیر روندهای اجتماعی مهمی قرار گرفته است و این روند ها باعث به وجود آمدن رفتارهای مصرفی، فرصت‌ها و چالش‌های جدیدی در بازاریابی شده‌اند. در این مقاله چندین مورد از عوامل مهم اجتماعی تاثیر شگرفی دارد…

پرسونا

شما بعنوان یک مدیر کسب و کار همیشه نباید در این اندیشه باشید که مشتریان شما مانند شما فکر می‌کنند و این یک فکر مخرب برای کسب و کار شما خواهد بود شما به عنوان مدیر باید از دغدغه‌های مخاطبین…

بازاریابی ابری

یکی از بازاریابی‌های مهم و قابل توجه بازاریابی ابری است. وجود اینترنت و گسترش آن، باعث به وجود آمدن کسب و کارهایی شد که از طریق فضای مجازی می‌توان برخی از نیازهای مخاطبین را در زمانی کوتاه وبسرعت برطرف نمود. از این…

مرکز گوهر شناسی دانشگاه پیام نور

با توجه به رشد روزافزون نقش صنعت طلا و جواهرات و گوهرسنگ‌ها در اقتصاد جهانی و گردش مالی رسمی بیش از 400 میلیارد دلار و غیررسمی 600 میلیارد دلاری آن از یک سمت و گسترش دانش گوهرشناسی و فناوری‌های مرتبط…

بازاریابی اینستاگرام

در حال حاضر اینستاگرام یکی از پر اهمیت ترین اپلیکیشن های پر طرفدار و پر بازدید در جهان می‌باشد و کارهای مختلفی می‌توان روی این آپ پربازدید و محبوب انجام داد و با ظهور کرونا بیش از پیش مورد توجه…

بازاریابی چریکی

یکی دیگر از استراتژی‌های تبلیغاتی بازاریابی می‌توان به بازاریابی چریکی (پارتیزانی) و یا (guerilla marketing) اشاره نمود، که بر تکنیک های کم هزینه بازاریابی متمرکز می شود و باعث حداکثر نتیجه می گردد. در این مقاله سعی داریم با بازاریابی…

بازاریاب به چه کسی گفته می شود و چه وظایفی بر عهده دارد؟

عموم مردم فكر می كنند كه بازاریاب كسی است كه به سراغ مغازه داران و صاحبان فروشگاه های مختلف می رود و سعی می كند محصولی به آنها بفروشد. این تفكر كاملا اشتباه است. شرح شغل و وظایف بازاریاب در…

آشنایی با مفهوم ATL و BTL و TTL در تبلیغات و بازاریابی

در زمینه های تبلیغات و بازاریابی سه نکته و فعالیت قابل توجه و مهم وجود دارد که بیشتر بازاریابان وفعالین این حوزه از آن استفاده کنند. از جمله این مفاهیم‌ها را با عناوین بالاخطی (ATL)، پایین خطی (BTL) و میان‌خطی(TTL) می…

بازاریابی جنجالی

در دنیای تبلیغات و بازاریابی امروز تکنیک های مختلفی برای افزایش فروش و جذب مشتری وجود دارد. یکی از این بازاریابی ها و راههای جذب مشتری می توان به بازاریابی جنجالی اشاره نمود که خیلی مهم و حائز اهمیت است،…

کلاس خیاطی

      برگزاری دوره خیاطی (نازکدوزی) در دانشگاه پیام نور مرکز قرچک توسط دفتر کار آفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه پیام نور مرکز قرچک مربی : سرکار خانم احسان دوست  

بازاریابی مستقیم

بازاریابی مستقیم، یکی از بازاریابی های با اهمیت و کم هزینه است که به راحتی می‌توان با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنیم و با معرفی محصولات خود، آن‌ها را از مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل تغییر دهیم. نکته قابل توجه…
فهرست