وبلاگ نامرتب 3 ستونه

دکتر وحید احدنژاد

مصاحبه با دکتر وحید احدنژاد عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور ( دریافت رزومه دکتر احدنژاد ) خودتون معرفی کنید و بفرمایید در چه زمینه ای تحصیل کردین؟ بنام خدا اینجانب وحید احدنژاد هستم دانشیار رشته زمین شناسی گرایش بلورشناسی…
Read More

بازاریابی میکرو

از گذشته همیشه گفته شده است که وقت طلاست و در هر کاری قدر لحظات و زمان را باید دانست تا بتوان یک برنامه ریزی دقیق برای رسیدن به هدف انجام داد. کسب و کار هم از این قاعده جدا…
Read More

تاثیر عوامل اجتماعی در بازاریابی

امروزه محیط بازاریابی تحت تاثیر روندهای اجتماعی مهمی قرار گرفته است و این روند ها باعث به وجود آمدن رفتارهای مصرفی، فرصت‌ها و چالش‌های جدیدی در بازاریابی شده‌اند. در این مقاله چندین مورد از عوامل مهم اجتماعی تاثیر شگرفی دارد…
Read More

پرسونا

شما بعنوان یک مدیر کسب و کار همیشه نباید در این اندیشه باشید که مشتریان شما مانند شما فکر می‌کنند و این یک فکر مخرب برای کسب و کار شما خواهد بود شما به عنوان مدیر باید از دغدغه‌های مخاطبین…
Read More

مرکز گوهر شناسی دانشگاه پیام نور

با توجه به رشد روزافزون نقش صنعت طلا و جواهرات و گوهرسنگ‌ها در اقتصاد جهانی و گردش مالی رسمی بیش از 400 میلیارد دلار و غیررسمی 600 میلیارد دلاری آن از یک سمت و گسترش دانش گوهرشناسی و فناوری‌های مرتبط…
Read More

بازاریابی اینستاگرام

در حال حاضر اینستاگرام یکی از پر اهمیت ترین اپلیکیشن های پر طرفدار و پر بازدید در جهان می‌باشد و کارهای مختلفی می‌توان روی این آپ پربازدید و محبوب انجام داد و با ظهور کرونا بیش از پیش مورد توجه…
Read More

بازاریابی چریکی

یکی دیگر از استراتژی‌های تبلیغاتی بازاریابی می‌توان به بازاریابی چریکی (پارتیزانی) و یا (guerilla marketing) اشاره نمود، که بر تکنیک های کم هزینه بازاریابی متمرکز می شود و باعث حداکثر نتیجه می گردد. در این مقاله سعی داریم با بازاریابی…
Read More

بازاریاب به چه کسی گفته می شود و چه وظایفی بر عهده دارد؟

عموم مردم فكر می كنند كه بازاریاب كسی است كه به سراغ مغازه داران و صاحبان فروشگاه های مختلف می رود و سعی می كند محصولی به آنها بفروشد. این تفكر كاملا اشتباه است. شرح شغل و وظایف بازاریاب در…
Read More

آشنایی با مفهوم ATL و BTL و TTL در تبلیغات و بازاریابی

در زمینه های تبلیغات و بازاریابی سه نکته و فعالیت قابل توجه و مهم وجود دارد که بیشتر بازاریابان وفعالین این حوزه از آن استفاده کنند. از جمله این مفاهیم‌ها را با عناوین بالاخطی (ATL)، پایین خطی (BTL) و میان‌خطی(TTL) می…
Read More

بازاریابی جنجالی

در دنیای تبلیغات و بازاریابی امروز تکنیک های مختلفی برای افزایش فروش و جذب مشتری وجود دارد. یکی از این بازاریابی ها و راههای جذب مشتری می توان به بازاریابی جنجالی اشاره نمود که خیلی مهم و حائز اهمیت است،…
Read More
فهرست