وبلاگ نامرتب 3 ستونه

جلسه ریاست دانشگاه پیام نور مرکز ورامین با مدیرعامل شرکت آرمان تراز ثامن و مدیرعامل موسسه اورنگ نقشینه

در این جلسه که با حضور ریاست دانشگاه پیام نور مرکز ورامین جناب دکتر یزدانی ،معاونت دانشگاه پیام نور مرکز ورامین جناب مهندس سعیدی،مدیر آموزش های آزاد دانشگاه پیام نور مرکز ورامین جناب مهندس رحمانی شمس،مدیر عامل شرکت آرمان تراز…
Read More

امضای تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه پیام نور استان تهران و شرکت آرمان تراز ثامن

امضای تفاهم نامه همکاری فی مابین دانشگاه پیام نور استان تهران و شرکت آرمان تراز ثامن جهت برگزاری دوره های آموزشی و مهارتی مختلف در دانشگاه پیام نور مرکز قرچک_ورامین
Read More

🔶 مراسم تکریم و معارفه ریاست دانشگاه پیام نور مرکز قرچک-ورامین برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز قرچک-ورامین، مراسم تکریم دکتر مراد راهداری و معارفه دکتر حمید یزدانی بعنوان ریاست جدید دانشگاه پیام نور مرکز قرچک-ورامین با حضور دکتر محمدرضاخانی؛ معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان تهران، حجت الاسلام…
Read More

عضویت مجموعه آزمایشگاه‌های دانشگاه پیام نور مرکز قرچک-ورامین در شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی ریاست جمهوری

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز قرچک – ورامین، مجموعه آزمایشگاه های دانشگاه پیام نور این مرکز با پیگیری و تلاش های صورت گرفته از طرف دکتر راهداری؛ ریاست دانشگاه و مدیر آزمایشگاههای مرکز، به عضویت شبکه آزمایشگاهی…
Read More

جشنواره کارآفرینی

جشنواره کارآفرینی به مناسبت هفته پژوهش به همت دفتر کارافرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه پیام نور مرکز ورامین قرچک برگزار می گردد
Read More

دکتر وحید احدنژاد

مصاحبه با دکتر وحید احدنژاد عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور ( دریافت رزومه دکتر احدنژاد ) خودتون معرفی کنید و بفرمایید در چه زمینه ای تحصیل کردین؟ بنام خدا اینجانب وحید احدنژاد هستم دانشیار رشته زمین شناسی گرایش بلورشناسی…
Read More

بازاریابی میکرو

از گذشته همیشه گفته شده است که وقت طلاست و در هر کاری قدر لحظات و زمان را باید دانست تا بتوان یک برنامه ریزی دقیق برای رسیدن به هدف انجام داد. کسب و کار هم از این قاعده جدا…
Read More

تاثیر عوامل اجتماعی در بازاریابی

امروزه محیط بازاریابی تحت تاثیر روندهای اجتماعی مهمی قرار گرفته است و این روند ها باعث به وجود آمدن رفتارهای مصرفی، فرصت‌ها و چالش‌های جدیدی در بازاریابی شده‌اند. در این مقاله چندین مورد از عوامل مهم اجتماعی تاثیر شگرفی دارد…
Read More

پرسونا

شما بعنوان یک مدیر کسب و کار همیشه نباید در این اندیشه باشید که مشتریان شما مانند شما فکر می‌کنند و این یک فکر مخرب برای کسب و کار شما خواهد بود شما به عنوان مدیر باید از دغدغه‌های مخاطبین…
Read More
فهرست