وبلاگ نامرتب 5 ستونه

جلسه ریاست دانشگاه پیام نور مرکز ورامین با مدیرعامل شرکت آرمان تراز ثامن و مدیرعامل موسسه اورنگ نقشینه

folder_openاخبار
commentبدون دیدگاه
در این جلسه که با حضور ریاست دانشگاه پیام نور مرکز ورامین جناب دکتر یزدانی ،معاونت دانشگاه پیام نور مرکز ورامین جناب مهندس سعیدی،مدیر آموزش های آزاد دانشگاه پیام نور مرکز ورامین جناب مهندس رحمانی شمس،مدیر عامل شرکت آرمان تراز…

امضای تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه پیام نور استان تهران و شرکت آرمان تراز ثامن

folder_openاخبار
commentبدون دیدگاه
امضای تفاهم نامه همکاری فی مابین دانشگاه پیام نور استان تهران و شرکت آرمان تراز ثامن جهت برگزاری دوره های آموزشی و مهارتی مختلف در دانشگاه پیام نور مرکز قرچک_ورامین

🔶 مراسم تکریم و معارفه ریاست دانشگاه پیام نور مرکز قرچک-ورامین برگزار شد.

folder_openاخبار
commentبدون دیدگاه
 به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز قرچک-ورامین، مراسم تکریم دکتر مراد راهداری و معارفه دکتر حمید یزدانی بعنوان ریاست جدید دانشگاه پیام نور مرکز قرچک-ورامین با حضور دکتر محمدرضاخانی؛ معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان تهران، حجت الاسلام…

عضویت مجموعه آزمایشگاه‌های دانشگاه پیام نور مرکز قرچک-ورامین در شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی ریاست جمهوری

folder_openاخبار
commentبدون دیدگاه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز قرچک – ورامین، مجموعه آزمایشگاه های دانشگاه پیام نور این مرکز با پیگیری و تلاش های صورت گرفته از طرف دکتر راهداری؛ ریاست دانشگاه و مدیر آزمایشگاههای مرکز، به عضویت شبکه آزمایشگاهی…

جشنواره کارآفرینی

folder_openاخبار
commentبدون دیدگاه
جشنواره کارآفرینی به مناسبت هفته پژوهش به همت دفتر کارافرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه پیام نور مرکز ورامین قرچک برگزار می گردد

دکتر وحید احدنژاد

folder_openدانشجویان و اساتید موفق
commentبدون دیدگاه
مصاحبه با دکتر وحید احدنژاد عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور ( دریافت رزومه دکتر احدنژاد ) خودتون معرفی کنید و بفرمایید در چه زمینه ای تحصیل کردین؟ بنام خدا اینجانب وحید احدنژاد هستم دانشیار رشته زمین شناسی گرایش بلورشناسی…

بازاریابی میکرو

folder_openمقالات
commentبدون دیدگاه
از گذشته همیشه گفته شده است که وقت طلاست و در هر کاری قدر لحظات و زمان را باید دانست تا بتوان یک برنامه ریزی دقیق برای رسیدن به هدف انجام داد. کسب و کار هم از این قاعده جدا…

تاثیر عوامل اجتماعی در بازاریابی

folder_openمقالات
commentبدون دیدگاه
امروزه محیط بازاریابی تحت تاثیر روندهای اجتماعی مهمی قرار گرفته است و این روند ها باعث به وجود آمدن رفتارهای مصرفی، فرصت‌ها و چالش‌های جدیدی در بازاریابی شده‌اند. در این مقاله چندین مورد از عوامل مهم اجتماعی تاثیر شگرفی دارد…

پرسونا

folder_openمقالات
commentبدون دیدگاه
شما بعنوان یک مدیر کسب و کار همیشه نباید در این اندیشه باشید که مشتریان شما مانند شما فکر می‌کنند و این یک فکر مخرب برای کسب و کار شما خواهد بود شما به عنوان مدیر باید از دغدغه‌های مخاطبین…
فهرست