وبلاگ نامرتب 5 ستونه

دکتر وحید احدنژاد

folder_openدانشجویان و اساتید موفق
commentبدون دیدگاه
مصاحبه با دکتر وحید احدنژاد عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور ( دریافت رزومه دکتر احدنژاد ) خودتون معرفی کنید و بفرمایید در چه زمینه ای تحصیل کردین؟ بنام خدا اینجانب وحید احدنژاد هستم دانشیار رشته زمین شناسی گرایش بلورشناسی…

بازاریابی میکرو

folder_openمقالات
commentبدون دیدگاه
از گذشته همیشه گفته شده است که وقت طلاست و در هر کاری قدر لحظات و زمان را باید دانست تا بتوان یک برنامه ریزی دقیق برای رسیدن به هدف انجام داد. کسب و کار هم از این قاعده جدا…

تاثیر عوامل اجتماعی در بازاریابی

folder_openمقالات
commentبدون دیدگاه
امروزه محیط بازاریابی تحت تاثیر روندهای اجتماعی مهمی قرار گرفته است و این روند ها باعث به وجود آمدن رفتارهای مصرفی، فرصت‌ها و چالش‌های جدیدی در بازاریابی شده‌اند. در این مقاله چندین مورد از عوامل مهم اجتماعی تاثیر شگرفی دارد…

پرسونا

folder_openمقالات
commentبدون دیدگاه
شما بعنوان یک مدیر کسب و کار همیشه نباید در این اندیشه باشید که مشتریان شما مانند شما فکر می‌کنند و این یک فکر مخرب برای کسب و کار شما خواهد بود شما به عنوان مدیر باید از دغدغه‌های مخاطبین…

مرکز گوهر شناسی دانشگاه پیام نور

folder_openنوشتاری
commentبدون دیدگاه
با توجه به رشد روزافزون نقش صنعت طلا و جواهرات و گوهرسنگ‌ها در اقتصاد جهانی و گردش مالی رسمی بیش از 400 میلیارد دلار و غیررسمی 600 میلیارد دلاری آن از یک سمت و گسترش دانش گوهرشناسی و فناوری‌های مرتبط…

بازاریابی اینستاگرام

folder_openمقالات
commentبدون دیدگاه
در حال حاضر اینستاگرام یکی از پر اهمیت ترین اپلیکیشن های پر طرفدار و پر بازدید در جهان می‌باشد و کارهای مختلفی می‌توان روی این آپ پربازدید و محبوب انجام داد و با ظهور کرونا بیش از پیش مورد توجه…

بازاریابی چریکی

folder_openمقالات
commentبدون دیدگاه
یکی دیگر از استراتژی‌های تبلیغاتی بازاریابی می‌توان به بازاریابی چریکی (پارتیزانی) و یا (guerilla marketing) اشاره نمود، که بر تکنیک های کم هزینه بازاریابی متمرکز می شود و باعث حداکثر نتیجه می گردد. در این مقاله سعی داریم با بازاریابی…

بازاریاب به چه کسی گفته می شود و چه وظایفی بر عهده دارد؟

folder_openمقالات
commentبدون دیدگاه
عموم مردم فكر می كنند كه بازاریاب كسی است كه به سراغ مغازه داران و صاحبان فروشگاه های مختلف می رود و سعی می كند محصولی به آنها بفروشد. این تفكر كاملا اشتباه است. شرح شغل و وظایف بازاریاب در…

آشنایی با مفهوم ATL و BTL و TTL در تبلیغات و بازاریابی

folder_openمقالات
commentبدون دیدگاه
در زمینه های تبلیغات و بازاریابی سه نکته و فعالیت قابل توجه و مهم وجود دارد که بیشتر بازاریابان وفعالین این حوزه از آن استفاده کنند. از جمله این مفاهیم‌ها را با عناوین بالاخطی (ATL)، پایین خطی (BTL) و میان‌خطی(TTL) می…

بازاریابی جنجالی

folder_openمقالات
commentبدون دیدگاه
در دنیای تبلیغات و بازاریابی امروز تکنیک های مختلفی برای افزایش فروش و جذب مشتری وجود دارد. یکی از این بازاریابی ها و راههای جذب مشتری می توان به بازاریابی جنجالی اشاره نمود که خیلی مهم و حائز اهمیت است،…
فهرست