نمونه کار نامرتب

نخستین کنفرانس ملی “تحول گرایی در مدیریت”

بازاریابی میکرو

دومین کنفرانس ملی آینده نگری در روانشناسی و علوم تربیتی

بازاریابی اینستاگرام

بازاریاب به چه کسی گفته می شود و چه وظایفی بر عهده دارد؟

پژوهشکده شیمی طبیعت در دانشگاه پیام نور

داستان زندگی پرفراز و نشیب پدر صنعت ریخته گری کشور

پرسونا

راه‌اندازی سایت توانمند سازی، کارآفرینی و ارتباط با صنعت در دانشگاه پیام نور ورامین – قرچک

بازاریابی B2B

آشنایی با مفهوم ATL و BTL و TTL در تبلیغات و بازاریابی

🔶 مراسم تکریم و معارفه ریاست دانشگاه پیام نور مرکز قرچک-ورامین برگزار شد.

بازاریابی مستقیم

جشنواره کارآفرینی دانشگاه پیام نور مرکز ورامین _ قرچک

همكاري با شركت هفت دُرآب وارنا

مرکز گوهر شناسی دانشگاه پیام نور

دکتر وحید احدنژاد

بازاریابی جنجالی

چهارمین همایش ملی زیست شناسی

کلاس خیاطی

کنفرانس ملی مهندسی شیمی و نانوفناوری

تقدیر از دکتر راهداری به مناسبت بزرگداشت هفته پژوهش

جلسه ریاست دانشگاه پیام نور مرکز ورامین با مدیرعامل شرکت آرمان تراز ثامن و مدیرعامل موسسه اورنگ نقشینه

همایش آشنایی با اصول بازاریابی و فروش

بازديد رياست محترم آزمايشگاه هاي قطبي استان تهران و همكاران حوزه ارتباط با صنعت دانشگاه

رویداد الگوها و راهکارهای نوین در همکاری دانشگاه با جامعه و صنعت

بازاریابی ابری

بازاریابی چریکی

بازاریابی قطره‌ای

شانزدهمین همایش ملی شیمی دانشگاه پیام نور

فروش در کسب‌ و کار

دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارها…

دومین بازدید ریاست دانشگاه از شرکت پلاسکوکار سایپا

دکتر علیمردان شیبانی

برگزاری اولین رویداد استارتاپی ایده پردازی صنایع خلاق ” آرتک “

هفته جهانی کارآفرینی (GEW)

عضویت مجموعه آزمایشگاه‌های دانشگاه پیام نور مرکز قرچک-ورامین در شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی ریاست جمهوری

آشنایی با قیف فروش

امضای تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه پیام نور استان تهران و شرکت آرمان تراز ثامن

دانشگاه پیام نور مرکز قرچک – ورامین و موسسه سمن احیاگران رهرو امید

جشنواره کارآفرینی

تاثیر عوامل اجتماعی در بازاریابی

فهرست