نمونه کار نامرتب

دکتر وحید احدنژاد

جشنواره کارآفرینی دانشگاه پیام نور مرکز ورامین _ قرچک

جلسه ریاست دانشگاه پیام نور مرکز ورامین با مدیرعامل شرکت آرمان تراز ثامن و مدیرعامل موسسه اورنگ نقشینه

بازاریابی جنجالی

راه‌اندازی سایت توانمند سازی، کارآفرینی و ارتباط با صنعت در دانشگاه پیام نور ورامین – قرچک

دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارها…

پرسونا

داستان زندگی پرفراز و نشیب پدر صنعت ریخته گری کشور

همكاري با شركت هفت دُرآب وارنا

بازاریابی میکرو

🔶 مراسم تکریم و معارفه ریاست دانشگاه پیام نور مرکز قرچک-ورامین برگزار شد.

بازاریابی قطره‌ای

برگزاری اولین رویداد استارتاپی ایده پردازی صنایع خلاق ” آرتک “

بازاریابی مستقیم

تاثیر عوامل اجتماعی در بازاریابی

جشنواره کارآفرینی

دکتر علیمردان شیبانی

شانزدهمین همایش ملی شیمی دانشگاه پیام نور

دومین بازدید ریاست دانشگاه از شرکت پلاسکوکار سایپا

رویداد الگوها و راهکارهای نوین در همکاری دانشگاه با جامعه و صنعت

مرکز گوهر شناسی دانشگاه پیام نور

پژوهشکده شیمی طبیعت در دانشگاه پیام نور

بازاریابی ابری

دومین کنفرانس ملی آینده نگری در روانشناسی و علوم تربیتی

امضای تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه پیام نور استان تهران و شرکت آرمان تراز ثامن

همایش آشنایی با اصول بازاریابی و فروش

بازاریابی اینستاگرام

نخستین کنفرانس ملی “تحول گرایی در مدیریت”

آشنایی با قیف فروش

تقدیر از دکتر راهداری به مناسبت بزرگداشت هفته پژوهش

آشنایی با مفهوم ATL و BTL و TTL در تبلیغات و بازاریابی

بازاریابی چریکی

بازاریابی B2B

عضویت مجموعه آزمایشگاه‌های دانشگاه پیام نور مرکز قرچک-ورامین در شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی ریاست جمهوری

بازاریاب به چه کسی گفته می شود و چه وظایفی بر عهده دارد؟

بازديد رياست محترم آزمايشگاه هاي قطبي استان تهران و همكاران حوزه ارتباط با صنعت دانشگاه

کلاس خیاطی

هفته جهانی کارآفرینی (GEW)

دانشگاه پیام نور مرکز قرچک – ورامین و موسسه سمن احیاگران رهرو امید

فروش در کسب‌ و کار

چهارمین همایش ملی زیست شناسی

کنفرانس ملی مهندسی شیمی و نانوفناوری

فهرست